Cathay Pacific – Asia Miles

Cathay Pacific Airways is een internationale luchtvaartmaatschappij gevestigd in Hong Kong. Met geplande vracht- en passagiersdiensten naar meer dan 110 bestemmingen over de hele wereld is Cathay Pacific een speler van wereldformaat.

Ter wille van de goede reputatie blijft Cathay Pacific investeren in de luchtvaartindustrie en de ontwikkeling en versterking van haar positie als wereldwijde transporteur van goederen. Daarnaast blijft de luchtvaartmaatschappij ook investeren in klanttevredenheid en heeft Cathay Pacific om die reden een loyaliteitsprogramma ontwikkeld. Het programma, Asia Miles, is ondertussen uitgegroeid tot het toonaangevende reis- en lifestyle beloningsprogramma in Azië. Met vele attractieve producten biedt het programma passende beloningen aan al haar leden.

Fulfilment oplossing

Asia Miles heeft diverse verdien- en inwisselmogelijkheden voor haar deelnemers. Om invulling te geven aan het cadeau-assortiment in Europa is Sparco om hulp gevraagd.

Sparco heeft voor Cathay Pacific een origineel en aantrekkelijk assortiment opgesteld welke maandelijks wordt aangevuld met nieuwe A-merk producten. Wanneer een deelnemer zijn/haar punten verzilverd voor een incentive zorgt Sparco ervoor dat het product wordt afgeleverd op het gewenste adres in de gehele Europese Unie. Daarbij zorgt Sparco ook voor de service- en garantieafhandeling van de geleverde producten.

Mede dankzij de inzet van de fulfilment oplossingen van Sparco heeft Asia Miles:

  • Een sterkere propositie voor haar Europese klanten
  • Een hogere loyaliteit onder Europese klanten
  • Een breed en passend assortiment A-merk producten
Share this:
Ali Al Bana Account & Project Manager
Kevin Martens Commercial Director

Andere succesverhalen.

>
Rensa.

Door het loyaliteitsprogramma dat door Sparco is ontwikkeld geeft Rensa een permanente vorm aan haar losse spaaracties.

>
Cathay Pacific.

Voor het AsiaMiles programma van Cathay Pacific is Sparco partner voor levering van het cadeau-assortiment in Europa.

>
Weight Watchers.

Om het aantal inschrijvingen te verhogen bood Weight Watchers haar deelnemers verantwoorde merkproducten.