American Express – Integratie cadeau-assortiment in Membership Rewards

American Express is wereldwijd de grootste kredietverstrekker en behandelt elke dag miljoenen transacties. American Express is één van de marktleiders op het gebied van ‘reward’ programma’s. Om de klanten aan American Express te binden hebben zij het succesvolle en vooruitstrevende Membership Rewards programma ontwikkeld.

Fulfilmentoplossing

Om invulling te geven aan Membership Rewards, levert Sparco een uitgebreid cadeau-assortiment. Het assortiment en de bestellingen worden continu gemonitord om te zorgen dat het assortiment te allen tijde past bij de wensen en behoeften van de klanten van American Express. Sparco verzorgt de (fijnmazige) distributie richting de klanten van American Express en eventuele service- en garantieafhandelingen.

Mede dankzij de integratie van het cadeau-assortiment heeft American Express:

  • Een attractief en up-to-date aanbod voor haar klanten
  • Een betrouwbare leverancier die ook de service- en garantieafhandeling verzorgt
  • Geen voorraadrisico
Share this:
Gerben Sterringa Sales & Account Executive

Andere succesverhalen.

>
Plantronics.

Met een door Sparco ontwikkeld loyaliteitsprogramma geeft Plantronics de doorverkopen via wederverkopers een positieve impuls.

>
Ingram Micro.

Door sterk gesegmenteerde campagnes en trainingen aan te bieden, zijn de resellers van Ingram Micro persoonlijker aangesproken en meer betrokken.

>
Eneco.

Om de aanmelding van nieuwe klanten te stimuleren heeft Sparco een webapplicatie ontwikkeld die het voor nieuwe klanten eenvoudig en aantrekkelijk maakt om klant te worden.